A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр" Рожищенської міської ради Луцького району Волинської області

Поради для педагогів у роботі з дітьми з порушеним слухом

Дата: 21.02.2022 14:24
Кількість переглядів: 21

У роботі з дітьми з порушеним слухом вчителі повинні дотримуватись наступних правил:

- садіть дитину за першу парту, щоб вона добре бачила обличчя вчителя, інших дітей біля дошки;

 - визначте, на якій відстані учень сприймає мову розмовної гучності; яке вухо краще чує; вимагайте постійного носіння дитиною індивідуального слухового апарата;

- розмовляйте з нормальною швидкістю, не підвищуючи голос і без надмірного артикулювання;

- не розмовляйте з учнем, стоячи до нього спиною чи напроти джерела яскравого світла; вуса і борода можуть заважати дитині бачити рухи губ; губна помада може зробити губи виразнішими;

- використовуйте широковживані слова та речення; за потреби повторюйте і перефразуйте їх або демонструйте дитині, що від неї вимагають;

 - вчіть дитину стежити за вашим обличчям; звертайтесь до неї на ім’я; перед тим, як що-небудь говорити дитині, впевнюйтесь, що її увага сконцентрована на вас;

- не гнівайтесь на дитину, якщо вона неправильно вимовляє слова; доброзичливо, спокійно виправте її;

- якщо дитина не знає, як сказати те чи інше слово, підкажіть їй, змушуйте повторити вірно;

 - домагайтесь правильної вимови дитиною слів, фраз, жодний дефект вимови не залишайте невиправленим;

- спочатку дайте зразок правильної вимови слова; якщо дитина зробила помилку, починайте зі складу, потім підключайте його до слова, а слово – до речення;

 - підтримуйте намагання дитини до спілкування з чуючими.
 

Інформацію підготувала фахівець (консультант) інклюзивно-ресурсного центру  (вчитель-дефектолог) Малярчук Ірина Петрівна.

https://rada.info/upload/users_files/42148607/44a50d5bd4f548aacceaa5164b72c9a6.docx


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора