A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр" Рожищенської міської ради Луцького району Волинської області

Підручники для педагогів, які працюють з учнями з особливими освітніми потребами

Дата: 17.06.2022 11:32
Кількість переглядів: 55

Педагогічні працівники, які працюють з учнями з особливими освітніми потребами

Асистент вчителя у закладі загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання: навчально-методичний посібник / А. А. Колупаєва та ін. – Харків : Видавництво «Ранок», 2019. — 216 с. Завантажити
Організаційні засади діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі : метод. посіб. / уклад. : О. В. Коган та ін. Харків : «Друкарня Мадрид», 2019. 110 с. Завантажити
Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі: навчально-методичний посібник / Колупаєва А. А., Таранченко О. М. – Харків: Вид-во “Ранок”, 2019. – 304 с. Завантажити
Організація індивідуальної освітньої траєкторії для дитини з особливими потребами в закладі загальної середньої освіти: навчально-методичний посібник / За ред. О.С.Голентовської, Житомир: Полісся, 2020. 132 с. Завантажити
Поради вчителям щодо навчання дітей з особливими освітніми потребами у класі з інклюзивним навчанням : Методичні рекомендації / Укладач О. В. Гаяш. – Ужгород : Інформаційновидавничий центр ЗІППО, 2014. – 108 с. Завантажити
Практика взаємодії з батьками дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному просторі: метод. посіб. / уклад. : О. В. Коган та ін. Лисичанськ : ТОВ «ФОКСПРИНТ», 2021. 80 с. Завантажити
Учні початкових класів із особливими освітніми потребами: навчання та супровід: навчально-методичний посібник / Прохоренко Л.І., Бабяк О.О., Засенко В.В., Ярмола Н.А. – Харків: Вид-во “Ранок”, 2020. – 160 с. Завантажити
Учні початкових класів із порушеннями зору: навчання та розвиток: навчально-методичний посібник / Костенко Т.М. – Харків: Вид-во “Ранок”, 2020. – 128 с. Завантажити
Навчання дітей із порушеннями зору: навчально-методичний посібник / Костенко Т. М., Гудим І. М.- Харків: Вид-во “Ранок”, 2019. – 184 с. Завантажити
Корекційно-розвиткова робота з учнями з порушеннями зору в умовах інклюзивної освіти : навчально-методичний посібник / за заг. ред. О.Е. Жосана. Кропивницький : КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2021. – 104 с. Завантажити
Учні початкових класів із порушеннями слуху: навчання та розвиток: навчально-методичний посібник / Кульбіда С.В., Литовченко С.В., Жук В.В., Литвинова В.В. – Харків: Вид-во “Ранок”, 2020. – 144 с. Завантажити
Навчання дітей із порушеннями слуху: навчально-методичний посібник / Кульбіда С. В. та ін. – Харків: Вид-во “Ранок”, 2019. – 216 с. Завантажити
Учні початкових класів із розладами аутистичного спектра: навчання та розвиток : навчально-методичний посібник / І. В. Недозим. — Харків : Вид-во «Ранок», 2020. — 96 с. Завантажити
Учні початкових класів із порушеннями інтелектуального розвитку: навчання та розвиток: навчально-методичний посібник / Чеботарьова О.В., Гладченко І.В. – Харків: Вид-во “Ранок”, 2020. – 128 с. Завантажити
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку / навчально-методичний посібник / авт.: Чеботарьова О. В. та ін.– К., ІСПП імені Миколи Ярмаченка НАПН України, 2020. – 88 с. Завантажити
Учні початкових класів із тяжкими порушеннями мовлення: навчання та розвиток: навч.-метод. посіб. / Рібцун Ю.В. – Львів: Світ, 2020. – 264 с. Завантажити
Корекційно-розвиткова робота з учнями з порушеннями опорно-рухового апарату в умовах інклюзивної освіти : навчально-методичний посібник / за заг. ред. О.Е. Жосана. Кропивницький : КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2021. – 96 с. Завантажити
Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами: методичний посібник / Під заг. ред.Софій Н. З., – К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2015. – 66 с. Завантажити
Інклюзивна освіта: навчальний посібник. / Порошенко М.А. – Київ: ТОВ “Агентство “Україна”, 2019. – 300 с. Завантажити
Сучасні засоби ІКТ підтримки інклюзивного навчання: навчальний посібник / [А. В. Гета, В. М. Заіка, В. В. Коваленко та ін.] ; за заг. ред. Ю. Г. Носенко. – Полтава : ПУЕТ, 2018. –261 с. Завантажити
Нова українська школа: особливості організації освітнього процесу учнів початкової школи в інклюзивних класах: : навчально-методичний посібник / Миронова С.П. – Тернопіль: Астон, 2020 – 176 с. Завантажити
Інноваційні технології в корекційній роботі з дітьми з особливими освітніми потребами : навч.-метод. посібник / за заг. ред. Л. Галенко. Харків : Друкарня Мадрид, 2018. 110 c. Завантажити
Розвиток професійних компетентностей педагогічних працівників, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами: нач.-метод.посіб. / Литвин І.М., Басик В.В., Гавриленко Т.Л., Галушко М.І. Черкаси: КНЗ “ЧОІПОПП ЧОР”, 2020. 80 с. Завантажити
Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: початкова ланка. Путівник для педагогів: Навчально-методичний посібник. /Колупаєва А.А., Таранченко О.М. – К.: «АТОПОЛ» – 2010.- 96 с. Завантажити
Організаційні засади діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі : метод. посіб. / уклад. : О. В. Коган та ін. Харків : «Друкарня Мадрид», 2019. 110 с. Завантажити
Інклюзивне навчання: Інформаційний посібник для вчителів закладів загальної середньої освіти / упорядники: Софій Наталія Зіновіївна, Найда Юлія Михайлівна – Київ: 2019. – 59 с. Завантажити
Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу для дітей з особливими потребами (вступ в інклюзію) / Л.Гупало, Р.Юськевич, – Львів: Навчально-методичний центр освіти м. Львова, 2013р. – 31 с. Завантажити
Корекційно-розвивальні методики для роботи з дітьми з аутизмом: методичні рекомендації / укладачі: Литвяк Д.М., Зленко Л.О. – Чернігів: ЧОІППО ім. К.Д. Ушинського, 2020. – 73 с. Завантажити
Практичний посібник корекційно – розвиткових занять з соціально – побутового орієнтування для дитини з інтелектуальними порушеннями / А.О.Крапивницька. – Залісся, 2021. – 107 с. Завантажити
Кульбіда С.В. Кінетичні особливості української жестової мови / Ч. 1. – С.Кульбіда. – Жестівник української жестової мови : навчальний посібник. – К., 2017. – 38 с. Завантажити
Кульбіда С.В. Кінетичні особливості української жестової мови / Ч. 2. – С. Кульбіда. – Жестівник української жестової мови : навчальний посібник. – К., 2017. – 38 с. Завантажити
Кульбіда. С.В. Кінетичні особливості української жестової мови / Ч. 3. – С. Кульбіда. – Жестівник української жестової мови : навчальний посібник. – К., 2017. – 70 с. Завантажити
Гіперактивна дитина в школі. Стратегії корекції поведінки та академічної успішності/ Ольга Ферт – Львівський національний університет імені Івана Франка, факультет педагогічної освіти, кафедра корекційної педагогіки та інклюзії, 2017 – 27 с. Завантажити
Навчальний курикулум з інклюзивної освіти : Теорія та методика інклюзивного навчання. Модулі 1-3 / уклад. Л. М. Сидорів, за ред. С. М. Сидоріва. Івано-Франківськ : видавець Кушнір Г. М., 2020. 235 с. Завантажити
Навчальний курикулум з інклюзивної освіти : Теорія та методика інклюзивного навчання. Модулі 4-6 / уклад. Л. М. Сидорів, за ред. С. М. Сидоріва. Івано-Франківськ : видавець Кушнір Г. М., 2020. 265 с. Завантажити

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора