Коли є потреба звернутися з дитиною в інклюзивно- ресурсний центр
дитина почала пізніше гуліти, тримати голівку, тягнутися до іграшок, хапати їх, захлинається при смоктанні, із запізненням навчилася сидіти, повзати і ходити; до трьох років у дитини не з'явилося мовлення, вона спілкується за допомогою жестів та окремих складів; з іграшками і до цього часу гратися не може, лише на короткий термін дитину може привабити чужа або нова іграшка; дитина неуважна, казки не слухає, не розуміє їх змісту, погано запам'ятовує вірші; у поведінці дитини є моменти, які Вас хвилюють: малюк дуже рухливий, неслухняний або, навпаки, млявий, повільний, у нього повсякчас змінюється настрій; Ви бачите ці вади, але у Вас десь жевріє надія, що дитина переросте і буде такою, як і всі. У дитини є труднощі в засвоєнні освітньої програми чи навчальних предметів. Педагоги скаржаться, що у дитини с труднощі в навчанні, конфлікти в класі, агресивність Дитина часто відчуває себе втомленою, не бажає вчитись, виконувати домашні завдання, відвідувати школу. Дитина, на Ваш погляд, надто рухлива, або, навпаки, довго думає, гірше інших навчається, погано говорить.10:08 11.04.2022